Hrvatske (gay) nudističke plaže

18 veljače 2007

Ako ste kao i ja i preferirate se na plaži izležavati gol, o kupanju da i ne govorim, dakle nudista ste, nadam se da će vam ovaj post biti koristan.

Na svu sreću Hrvatska je prilično liberalna kada su u pitanju nudističke plaže, pa barem u tome ne oskudijevamo. Naravno da je to ostatak iz doba socijalizma kada su komunističke vlasti nastojale privući što veći broj gostiju, a možda i dodatno staviti sol na ranu crkvi. No koliko sam primjetio crkva se previše ne buni zbog nudističkih plaža (za sada), a ni ovoj vlasti euri nisu mrski, pa i oni toleriraju nudističke / naturističke plaže. . .

Ako biste htjeli posjetiti neku novu nudističku plažu, a ne želite lutati, posjetite slijedeće web site-ove i možda vam vaša guza ovo ljeto doživi nešto novo... Ova rečenica nije ispala kako sam planirao, ali nadam se da ste me shvatili.

Cronatur postoji već dugi niz godina i vjerojatno je najopširniji web site kada su u pitanju hrvatske nudističke plaže. Plaže i naturistički centri podijeljeni su po hrvatskim regijama, a možete pročitati i iskustva i ocjene posjetitelja web site-a s hrvatskih plaža i iz naturističkih centara. Tu je i foto galerija s fotografijama koje su poslali sami posjetitelji i dio u kojemu se govori o tome što je zapravo nudizam / naturizam, kao i kako se treba ponašati na nudističkoj plaži. Ovo zadnje bi mnogi trebali pročitati. Site ima i relativno živahan forum gdje možete postaviti kakvo pitanje, nekome pomoći tako da odgovorite na pitanje, ili jednostavno prošvrljati i saznati mnoge korisne informacije. Site je na engleskom, a forum ima jedan mali dio za hrvatske posjetitelje. Link: www.cronatur.com

Croatia Gay Dreams je također site posvećen hrvatskim nudističkim plažama, ali s naglaskom na one popularne među gay populacijom. Plaže su organizirane po mjestima na obali, a imaju prilično dobre opise, fotografije i karte kako bi ste ih lakše mogli pronaći. Neizostavna foto galerija sadrži slike muških nudista skinute s web-a. Tu je i mali dio posvećen jedrenju s linkovima na stranice koje nude nudističko jedrenje za gay muškarce. E da je i meni jednom tako zaploviti... I ovaj site ima forum, ali nije nešto previše aktivan. Kao i Cronatur, i Croatia Gay Dreams je na engleskom jeziku. Link: www.pridesites.com/croatiagaydreams

I na kraju ti je svima znani Gay.hr sa svojim dijelom Travel.gay.hr. I ovaj site je na engleksom jeziku i prvenstveno je namijenjen strancima, gay turistima koji dolaze u Hrvatsku. Ovdje možete saznati puno korisnih informacija o raznim hrvatskim destinacijama, od općenitih, do toga gdje se nalaze gay mjesta za izlaske, gay friendly smještaj, i naravno gdje su gay nudističke plaže. Tu su još i vijesti, osnovne informacije o Hrvatskoj i LGBT pokretu u Hrvatskoj i to bi otprilike bilo to. Link: http://travel.gay.hr



Evo, ako do sada niste nikada probali kako je to biti gol na plaži jer niste znali gdje se nalaze (gay) nudističke plaže, sada više nemate isprike. Iako, to je vrlo mala vjerojatnost ako ste gay. Vjerujete mi na riječ, nudizam rules! I zato ovo ljeto zaboravite na kupaće gaće i prepustite cijelo svoje tijelo blagodatima mora i sunca. Ne zaboravite kremu za sunčanje!

8 komentara:

Anonimno kaže...

Nikad nisam bio na (gej) nudističkoj plaži... volio bih probati :D

Anonimno kaže...

Bio sam i na gay i na str8 nudističkim plažama. To je za mene jedini način kupanja u moru. Hvala za Croatia Gay Dreams link, budem si pronašao neku novu plažicu.

Smogovac kaže...

Ja kad odem na gay plažu, nikad nemam mira, stalno netko gleda napadno, ili dolazi blizu mene, gnjavi, napastvuje... Pa moram to slat direktno u 3 PM jer druge metode ne pale. Inače ibh dolazio češće na takve plaže, ali tamo stvarno dominiraju sirove strasti!

Jonasy kaže...

Dragi smogi, a što možeš kad si privlačan? :-) Mene rijetko netko gnjavi. Možda bih se trebao zabrinuti :-(((. Ali čuj, postoji jako puno plaža. Ako ti se baš sunča i kupa gol, može se uvijek naći neko mirnije mjesto.

Anonimno kaže...

FKK Konobe predivan je kamp! Tamo uživam!

Anonimno kaže...

KAKO VAM NIJE NEUGODNO DA DRUGI GLEDJU VAŠE SMRDLJIVE PENISE?

Anonimno kaže...

ŠTA SE ŠUTI

Anonimno kaže...

Ja idem na nudističke plaže jer sam skužio da tamo ipak idu normalniji ljudi. Nemoraš stalno gledat dal će ti ko šta ukrast i slušat prepotentnu mlađariju koju puštaju narodnjake na mobitelu. A ima i manje kreštave djece.
A i večinom su gay frendly pa ne gledaju čudno kad dečku mažem leđa da ne izgori.
Gay plaže su mesnice kao i sve što ima predznak gay, i meni bar prenapadne.