Sperma

03 prosinca 2006

Baš sam danas na nekom blogu nešto pročitao i sebe sam prepoznao u tome. Radi se o spermi. Sperma po sebi, kao pojam, me pali, što je i normalno jer je s njom povezan seks i muškarci, ali kada dođe do trt-mrt, onda mi se gadi. Kako da to pristojno objasnim... ma jebeš pristojnost kad sam već nazvao blog iskreno.
Dok drkam maštam i o tome da okusim svoju spermu, ali čim svršim naglo gubim svaki interes za to. Ponekad mi je ejakulacija tako jaka da ako ležim ili sjedim sperma mi odleti ravno do face ili čak preko nje... i odmah mi je onaj osjećaj... bljak, zatavaraj usta.
Isto je dok se fukamo moj partner i ja. Zamišljam da kad mu svršim po prsima ili on meni da ću svu tu spermu razmazati po sebi, da ću leći na njega i trljati se o njegaova prsa razmazujući spermu. Evo i sada dok ovo pišem mi se lagano diže, ali kada dođe do toga jedino na što mislim je kako da tu ljigavu bijelu tvar skinem sa sebe. Možda noćas bude drugačije? :-)

5 komentara:

Anonimno kaže...

da slazem se s tobom i kod mene je isti takav osjecaj kao i kod tebe dosta puta razmisljam o sperimi i to kada drkam da poslje toga zelim okustiit svoju spermu ali cim zavrsim sa tim i kad aje izbaciv vani jednostavno mi se gadi hmm bas se pitam zasto je too tako? pozdrav i usput zanimljiv blogg

Anonimno kaže...

Kod mene je isto bilo tako, dok jednom jednostavno nisam prebio tu barijeru, zatvorio oči i pustio da mi sperma šprica po licu i u usta. Nakon toga više ne propuštam ni kapi, ne svoje ne od partnera i moram reći da je to stvarno super osječaj, ono stvarno kak se kaže 'šlag na kraju' ;-)

Anonimno kaže...

možda će vam ovo pomoći..iako nisam gej, sperma me svejedno jako privlači pa je ovo i meni bio problem dugo vremena..evo što sam ja uspio skužiti..postoji jedna finta..trenutak prije nego što ćeš svršiti (ali stvarno zadnji trenutak), prestaneš se na bilo koji način dalje nadraživati pa će ti se dogoditi da nećeš doživjeti orgazam ali doći će do ejakulacije..rezultat je taj da ćeš i dalje ostati napaljen pa ti se sperma neće gaditi..
eto, ne znam jel vam to šta pomaže..;)

Anonimno kaže...

pomaze pomaze, i stvarno je ukusna soerma dok sam napaljen...
inace, mogu se slozit sa zeljom za razmazivanje a kad svrsim onda to mimoidjem.

Boris Habric kaže...

samo sam je jednom progutao..uh!! bila je staršno slana..