Snijeg ( svejedno)

25 prosinca 2010

Meni je na Božić snijeg važan. Svjedeno, jako volim ovu pjesmu, a volim i Ivanku. Ivanka je cool, sama po sebi, ne treba se dodatno truditi. Volio bih biti njezin prijatelj. Čudno je to kako prema nekim ljudima osjetite ono nešto, makar ih nikada u životu niste niti sreli, a kamoli upoznali. 

Možete li vjerovat da sam tek nedavno prvi put čuo ovu pjesmu? Iako je objavljena prije 2 godine, barem kako sam uspio skužiti na webu. Svejedno, pjesma je odmah postala jedna od mojih omiljenih božićnih pjesama, odmah tamo negdje iza, naravno, Mariah.



Izgleda da ovog Božića ništa od snijega, barem tako kaže prognoza DHMZ-a u vrijeme dok pišem ovaj post. Svejedno, svima, koji ga slavite i kojima nešto znači, želim najljepši i najtopliji Božić, da budete sretni, zdravi i zaljubljeni i da ga provedete s onima koji su vam dragi.

1 komentara:

tdw kaže...

I ja sam tek ove godine čuo za ovu pjesmu...