Klik

16 studenoga 2006

Znate ono kad nekoga prvi puta sretnete i upoznate se, pa nešto klikne... Dogodilo mi se to više puta, ali nikada ništa konkretno nije bilo... Netko me zaista privuče i osjetim da je osjećaj uzajaman, ali ništa... Nije stvar samo u tome da sam ja u dugogodišnjoj monogamnoj vezi i da mi ne pada na pamet šarati okolo, ali valjda je dozvoljeno malo maštati?
Ponekad mi dođe da nekoga iskreno pitam, čuj jesi ti peder? OK, možda ne baš s toliko puno riječi, ali znate na šta mislim.
Evo nedavno sam upoznao na nekom događanju frajera i od prvog trena mi se učinilo da je i on mene "skužio". Frajer je bio ono baš moj tip, muževan, umjeren, "normalan", zgodan, pomalo i tajanstven. Više puta sam ga uhvatio da me gleda, pa skrene pogled, pa kad prođemo jedan kraj drugog bude ona neka lagano neugodnjak situacija, i ja i on kao nezainteresirano skrenemo pogled... Zapravo obojca smo izbjegavali da budemo nasamo, kao da će sama ta situacija sve razotkriti. Kada su bili i drugi ljudi oko nas, normalno smo pričali, dobro se pogledali u oči, smiješili se jedan drugom... Ma ono stalno je nešto visilo u zraku... Plus par puta su mu izletile neke izjave, koje su se mogle protumačiti kao homoerotične, i baš se vidjelo da mu je neugodnjak, a svi ostali u društvu su to shvaćali kao zajebanciju.
Još sam i čuo da je u vezi (ženska osoba je u pitanju), ali to ništa ne znači... Uostalom i ja imam partnera (ne volim riječ "dečka")...
Lupetam tu bez veze, ni sam ne znam zašto, valjda zato što to nikome ne mogu reći, pogotovo ne mom partneru. Osjetio bih se kao izdajnik, preljubnik...
Ma da mi je taj tip i nešto rekao ili nešto konkretno poduzeo, ja sigurno ne bih s njim u krevetu završio, u prvom redu jer sam zauzet. Možda sam ovakav i onakav, ali sam bar vjeran. Nije da nisam maštao o kojekakvim situacijama s njim...
Poslije smo se još nekoliko puta sreli i uvijek ista situacija. Meni je došlo da mu nešto dvosmisleno kažem, ono u smislu "kužimo se", a ne nešto tipa "ajmo u krevet"... Ponavljam, bez nekog konkretnog cilja ili želje da se nešto dogodi, nego jednostavno tako...
Kad malo boljem pročitam što sam napisao stvarno shvatim da sam prava zbunjola. Jebi ga... ima nas još.

0 komentara: