Olivia

08 svibnja 2010



Moja prva reakcija kada sam odgledao ovu glazbenu točku bila je identična reakciji simpatične crnkinje na kraju klipa: Još! Još! Još! Još! Još!

Naravno, razlog je Olivia Newton John, koja je ovdje sa svojom reinkarnacijom obradila Let's Get Physical za potrebe neke TV serije. Kaj-ja-znam, Olivia mi je uvijek bila posebno simpatična iako, da me netko sada pita da nabrojim po čemu pamtim njezin lik i djelo, jedino čega bih se sjetio je ovaj hitić s početka 80-tih i, naravno, neponovljivi Briljantin. Svejedno, uvijek mi je bila strašno simpatična. Prava all-American girl, iako je zapravo rođena u Engleskoj, a odrasla u Australiji.

Zanimljivo je kako neki ljudi dobro izgledaju i u svojim 60-tima. Znam, plastika i sve to, ali Olivia to radi stvarno odmjereno. Evo, ovdje je Olivia s istom pjesmom prije 30 godina. A za sve vas romantične duše, ovaj put ću i sebe tu ubrojati, obucimo pidžamice i idemo svi zajedno:

But now there's nowhere to hide,
since you pushed my love aside I'm not in my head,
hopelessly devoted to you
Hopelessly devoted to you,
hopelessly devoted to you...

4 komentara:

survivor kaže...

idem onda ponovo poslati

Anonimno kaže...

Zakon je serija iz koje je ovaj isječaj - Glee.. Tipična američka teen serija sa navijačicama, nogometašima, nerdovima i svi zajedno pjevaju :) Sue je odlično skinla i Madonnu i njezin Vogue http://www.youtube.com/watch?v=BH8JyPY85UU

Justsomeone kaže...

Evo nešto samo za tebe :)

Meni su najdraža ona dva navijača - baš su preslatki :)))

http://www.youtube.com/watch?v=SsBQGAL87Io

Jonasy kaže...

Hvala na linku, super je. Odite svi pogledati...