Paf

17 svibnja 2010

Moram priznati da sam ostao paf kad me jedan, koliko ja znam, str8 frend nešto pitao. Ne, nije mi se upucavao i ne, nije me pitao zašto nemam curu i ne, nije bila homofobna izjava i ne, nije bila homotolerantna (?) izjava i ne, nije bila… Ma ne biste nikad pogodili, iako ima neke veze s pederlukom (recimo). Ali ipak, jako mi je bilo čudno da je baš mene to pitao. Od svih frendova, gdje je baš mene našao? Možda je mislio da bih samo ja na nešto tako mogao pristati? Ma sigurno je to mislio. I pristao sam, ali nisam htio preuzeti inicijativu kako ne bih ispao previše zainteresiran. I ne, nije ništa zbog čega bi on poslije trebao otići na ispovijed. A možda bi ipak trebao? Barem ako mu je svećenik malo stroži? Uglavnom, nije ništa strašno, ma daleko od toga da je strašno, nije ništa niti protivno čudoređu. I nema šanse da napišem što me pitao. Znam da onda nisam uopće trebao ništa niti napisati (in the first place), ali eto, ipak sam nešto htio napisati. Uglavnom, ako ništa drugo, barem uživajte u slici, koja, btw, nema nikakve veze s temom ovog posta (tu postoji neka tema?), ali ama baš nikakve, osim ako se jedna ovakva slika može dovesti u kontekst pederluka u najopćenitijem smislu (kao navodno neki gejevi vole ovakve slike) s kojim to pitanje, kako rekoh, ima neke daljnje veze.

7 komentara:

Justsomeone kaže...

Pitao te može li te poljubiti, bez da to ima neku gej konotaciju :) I strastveno ste se poljubili i oboje ste uživali u tome :)

P.S. Ne zanima me istina - meni je moja verzija najdraža :D :P

ian36 kaže...

Pa kako sve ima veze s nečim, pa vjerojatno i ova slika, pretpostaviti ćemo da je glavni akter ove priče baš takve građe, a znamo da padaš na takve i sam činjenica da ti se obratio za bilo kakvu pomoć mimo posla te sasjekla u koljenima i da te oblio val vrućine kao junfericu. Što ti se snilo, to ti bilo milo, narodna u mojoj interpretaciji. Uživaj u takvim trenucima.

tdw kaže...

OK, napiši mi na e-mail onda...

Marijana kaže...

Ma napiši šta te pitao. Baš me zanima... Može i meni na e-mail, ako nećeš na blogu :)

tdw kaže...

E, moja Marijana, načekat ćemo se...

Jonasy kaže...

Ma ne mogu... ali jako je smiješno :-).

Marijana kaže...

Ma zašto ne možeš napisati... "Možda je mislio da bih samo ja na nešto tako mogao pristati? Ma sigurno je to mislio. I pristao sam, ali nisam htio preuzeti inicijativu kako ne bih ispao previše zainteresiran." Hm, šta bi to moglo biti...