Želja

29 svibnja 2010


Volio bih barem jednom otići na neki odmor s kućnim ljubimcem gdje bi mogli biti potpuno slobodni, gdje bi zaista mogli biti ono što jesmo – par. Bez straha, bez ogledavanja iza ramena, pa i zašto ne, negdje gdje bismo se mogli poljubiti kad nam se to prohtije. Neki dan smo bili na malom izletu, sjeli u neki restoran i pretpostavljam da nitko sa strane nije mogao ništa skužiti. Imamo već dovoljno prakse kako se treba vani ponašati, što je naravno potpuno suprotno od onoga kakvi smo doma. Nema glupiranja, nema tepanja, nema osmijeha i dodira. Dobro paziš što pričaš, tko te može čuti, promjeniš temu kada prođe konobarica.

Palo mi je na pamet neko gej krstarenje. Ne radi se o tome da bih posebno uživao u tome da su svi oko mene gej, nego se radi baš o toj slobodi da barem jednom možemo biti slobodni. I njemu se svidjela ideja, čak smo i pronašli nešto što nam se jako sviđa: Baltičko krstarenje. Osam dana od Kopenhagena, preko Estonije, Rusije, Finske, Švedske i na kraju Amsterdam. 

Dobro, moram priznati da posebnu čar mojoj predstavi gej krstarenja daju i zanimljive fotografije na web stranicama koje ih prodaju, ali dobro sam se nasmijao, možda malo i razočarao, pročitavši slijedeći odgovor na pitanje nekog zabrinutog posjetitelja:
Do I have to have a great body to fit in on an Atlantis vacation?
Very funny. Seriously, while we have some great bodies in our brochure and website (remember it IS marketing!), Atlantis is really all about being yourself and feeling great about who you are. Whatever shape you're in, you're going to feel right at home on Atlantis. We promise.
I taman kad smo pomislili, pa dobro, ne može to biti toliko skupo, ohladili smo se kad smo na brzinu izračunali da bi nam trebalo barem 50.000 KN, a da ne idemo baš kao crkveni miševi. Iskreno, i mogli bismo to nagrecati, ali kad uvijek razmišljamo, zašto spiskati novce na nešto što traje tjedan ili dva, možda će nam poslije biti žao, možda će nam novci biti potrebni za nešto zaista važno.

Možda da nađemo nešto malo skromnije? Recimo neki pusti otok? Ali koliko čujem, niti oni baš nisu posebno jeftini.

Dosta maštanja. Kućni ljubimac je vani i bit će ljut ako, kad se vrati, stan nije usisan i prašina obrisana. Moram ići.

5 komentara:

Justsomeone kaže...

A što ne bi npr. otišli u Skandinaviju preko ljeta? Povratna karta do Stockholma je 100 € (svi porezi uključeni), a onda možete vlakom ili autom istraživati kolko vas je volja.

To su naj gay-friendly zemlje na svijetu i, vjerujte mi na riječ, možete raditi što vas volja gdje god hoćete. Nema hostela koji nije službeno gay friendly, kreću se od 10 €/dan. A što se istraživanja tiče, nećete nikad zaboraviti njihovu prirodu (ili gradove) - pogledaj na youtubeu Norvešku ili Švedsku - doslovno breathtaking...

Uglavnom, za par tjedana biste potrošili vrlo malo novca (pod uvjetom da ne budete predugo u Norveškoj - dosta je skupa), a možete kud hoćete i kad hoćete. Krstarenja su mi skroz bezveze, al o ukusima se ne raspravlja :)

p.s. ne znam jesam li ti to kad rekao, al baš ste mi preslatki vas dvoje :) Kamo sreće da i ja imam istu budućnost u svojim 40-ima :)

Jonasy kaže...

Gle, i meni su krstarenja prije bila skroz bezveze, ali u odredjenim godinama neki od nas jednostavno požele da im se sve servira :-).

A Skandinavija će jednom svakako doći na red, to bez sumnje.

tdw kaže...

Eh, da... :uzdah:

Justsomeone kaže...

Meni je mama Šveđanka i gore se uskoro selim za trajno (moram još tu faks završit) - ako poželiš da se jednog dana upoznamo, rado ću ti pružiti besplatan tour :)

A možeš i prespavati sa svojim dragim u našoj vikendici - ionako je prazna veći dio godine :)

p.s. ozbiljno to mislim, stvarno ne bi bio problem... Dapače, ionako sam te oduvijek htio upoznati :)

Anonimno kaže...

Pa nije mi jasno kaj se toliko skrivaš kad si u javnosti s kućnim ljubimcem :)
Imam frenda / kolegu s kojim redovito po restoranima i dućanima glumimo da smo gay par i moram ti reći da su reakcije - odlične.
Doduše, to nisam nikad probao izvesti s mojim pravim dečkom u javnosti... ali mislim da niti tada ne bi bilo toliko problema...

Krstarenja su baš OK kad se malo ulijeniš... ak skupite novce - nećete požaliti.