Gel za analni sex

27 siječnja 2007

Ajde da i nešto korisno napišem. Ja sam u biti prema van prava konzerva i pravi mi je neugodnjak ući u neki sex shop, a kamoli tražiti nešto tipa gela za analni sex. Koliko čitam po kojekakvim forumima nisam jedini. Puno nas muku muči s time gdje nabaviti gel za podmazivanje prilikom analnog sexa.
Rješenje je stiglo. Ako imate u blizini DM, ili ste u Zagrebu, nemate više problema.
Za DM ne znam točno što je u ponudi jer tamo nisam tražio, no pročitao sam da imaju te gelove i da ih drže kraj proizvoda za intimnu njegu. Drugi puta kada budem kupovao Ansoo gel za pranje šupka, provjeriti ću.
U Drogeriji Müller u City Centru One u Zagrebu imaju ovaj Ritex gel istoimenog njemačkog proizvođača kondoma i gelova. Drže ih na polici s kondomima i uljima za masažu. Nemojte se zabuniti i uzeti ulje ili gel za masažu, jer kako vjerojatno znate oni nisu pogodni za analni sex s kondomima jer nisu na bazi vode i mogu oštetiti kondom. Dakle gel za analni sex mora biti na bazi vode, što ovaj na slici i jest. Cijene se ovaj tren ne mogu sjetiti, ali nije baš ono neka jeftinjara. Nekih 50-tak kuna. Ipak, to je mala ciejna za one koji vole fuk u dupe. Jako olakšava stvar. Ima i prigodno ime: u korijenu imena je "rit", dakle nema sumnje da je za šupčevu primjenu.

2 komentara:

Anonimno kaže...

Bok!

Pozdrav od heteroseksualne cure kojoj ce zivot od danas kad ode do dm -a biti puno puno ljepsi i ugodniji...
Hvala ti na informacijama za analni gel, ja i dragi cemo veceras uziiiiiivat!
Zelim i tebi takvu uzivanciju!
Pusa i hvala ti!
A.

Jonasy kaže...

LOL, drago mi je da sam pomogao. Hvala i na lijepim željama! Imaju sada i Durexov gel koji je možda čak i bolji. Uglavnom nećete fulat za koji god se odlučite. Isprobano! :-)