Muškarci iz mrtvačnice

08 studenoga 2007

To bi bio doslovan prijevod naziva novog kalendara za 2008. godinu: Men of Mortuaries. U prvi tren pomislite kako je to morao biti lagan posao za fotografa jer je za očekivati da su modeli poprilično mirni, doslovno i ukočeni, te ih nije bilo potrebno stalno opominjati da se ne miču ili da zauzmu neku pozu.

Ali nije sve kako se na prvi pogled čini. Radi se zapravo o vrlo živim i vrlo vrućim muškarcima koji rade u mrtvačnicama odn. o grobarima, koji su po uzoru na razne nabildane gole i polugole ragbijaše, nogometaše, vatrogasce, policajce i tko zna na koga sve ne, odlučili skinuti košulje i pokazati pločice na seksi kalendaru i sve to u humanitarne svrhe.



“Man of Mortuaries” je ideja kalifornijskog vlasnika pogrebnog poduzeća, Kena McKenzija, koji je odlučio objaviti kalendar s polugolim grobarima čiji prohod ide za borbu protiv raka dojke odn. kao direktna pomoć onim oboljelim ženama čije financijske mogućnosti nisu dovoljne za plaćanje skupih bolničkih računa i terapija. Kenova sestra se i sama borila protiv te zloćudne bolesti i uspjela ju je pobijediti. Svala čast Kenu, što samo još jednom potvrđuje da svi mi na neki način možemo nekome pomoći, samo kada si damo malo truda, kao i da se u svemu može pronaći doza humora, pa makar bio to i crni humor, a ako to može nekome pomoći i još k tome povećati svijest javnosti o nekom problemu, time još i bolje.



Kalendar je prvi puta objavljen 2007., a nakon velikog uspjeha, Ken je odlučio održati pravu audiciju za najseksipilnije grobare SAD-a koji će ukrasiti kalendar za 2008. godinu. I tako su među brojnim prijavama direktora pogrebnih poduzeća i grobara izabrali 12 najzgodnijih i najnapumpanijih primjeraka, te ih odlučili staviti na ovogodišnji kalendar. Uz McKkenzija koji je mister lipnja, evo i mistera za siječanj, ožujak, travanj i svibanj. Kako ostali izgledaju, posjetite njihov web site.


Na site-u na žalost nema puno preview materijala, ali to je u neku ruku i logično jer zapravo ne znamo što se događa jednom kada se lijes spusti dva metra pod zemlju.

Za sve one koji prate i vole seriju Dva metra pod zemljom, možda i nema ništa čudno ili oksimoronsko u pojmu “seksi grobar”, ali priznajte da ipak nikada niste pomislili kako bi se vrući frajeri mogli motati po mrtvačnicama. U redu, čuo sam da su neki nekoga pokupili na autobusnoj stanici, u špeceraju, na faksu, na radnom mjestu, ali da bi radno mjesto mogla biti i mrtvačnica?

Cijela ova stvar pokazuje da se dobri frajeri mogu svugdje pronaći i zato prestanite kukati kako ne znate gdje započeti potragu. Možda možete početi i od najbližeg groblja, jer vrućem frajeru sa zlatnim srcem može se oprostiti čak i morbidno zanimanje. Ma samo da ima neko zanimanje! I da izgleda kao ovaj grobar:

8 komentara:

Rezzy kaže...

ne sviđaju mi se prenabildani grobari ali sam siguran da moraju imati tako jake ruke jer netko treba i spuštati te lijesove u zemlju. neki od primjeraka (jako rijetki) su zbilja hot!

Sretan_zaljubljen kaže...

Nisam ljubitelj ovakvih tipova. Isuvise savrseno slican jedan drugome.
Daj nesto jedinstveno, nesavrseno lijepo :)

Jonasy kaže...

Ma nisam ovaj post napisao zbog toga kako ti grobari izgledaju, nego mi je bilo pomalo bizarno da su se uopće odlučili na izdavanje kalendara. Obično se grobare povezuje s nekim drugim stvarima, a ne sa seksipilom.
No, to je opet možda samo predrasuda.

Iztok K kaže...

Od sedaj naprej bom namesto na poroke, hodil le še na pogrebe :). Namen koledarja pa je pravi.

NShappy kaže...

''dva metra pod zemljom'' je jedna od mojih omiljenih serija. tako da ceo ovaj projekat nije nista neobicno. jedino sto mi smeta je kada neko kaze zanimanje grobar - odmah se svi namrste, kao da je to nesto ruzno... mislim, posao kao i svaki drugi...

Anonimno kaže...

jonasy ovo ti je zakon... poznam malo bolje taj svijet pa mi je ovo fakat fora... bas me zanima jel svi i rade taj posao godinama il su ih samo angazirali nekoliko dana prije castinga (nisamdostojan)

NShappy kaže...

inace, mislim da ovo nisu grobari, vec samo neki tipovi koje su unajmili...

Jonasy kaže...

Ne, ne radi se o samo za tu priliku angažiranim modelima. To su pravi grobari. Zapravo se radi uglavnom o vlasnicima pogrebnih poduzeća.