Malo kronologije

27 listopada 2009

Kao prvo, ovaj post nije nastao uslijed nezapamćenih kritika koje sam dobio što sam stavio "(bio) napaljen". Ovaj post sam priredio već prije tih bjesomučnih i beskrupuloznih kritika, ali nikako da dođe na red.

Kao drugo, napokon je i na njega došao na red.

Kao treće, nije da mjesecima unaprijed priređujem postove. Samo ponekad i to možda koji dan ranije. Ovo je zapravo iznimka koja potvrđuje pravilo. Upravo mi je palo na pamet, znati li da svi mi pogrešno koristimo izraz "iznimka koja potvrđuje pravilo"? Pravilno korištenje bi bilo za npr. prometni znak koji kaže "Zabranjeno parkiranje subotom", iz čega logički slijedi da je parkiranje dozvoljeno svim ostalim danima u tjednu. Eto, to je iznimka koja potvrđuje pravilo. Nedavno sam to pročitao i bilo mi je vrlo zanimljivo. Tumačenja da bez iznimki ne bi niti bilo pravila, su bedastoće. Ali dosta o bedastoćama, sad na prave stvari...

Dakle, nedavno rekoh samom sebi, možda bi bilo zgodno napraviti retrospektivu, iza onog Pirellijevog, drugog najpopularnijeg kalendara na svijetu, a definitivno najpopularnijeg kad su ultra muška tijela u pitanju. Onako, čisto za mene, da ih imam na jednom mjestu, tako da mogu navratiti ovdje kad poželim nešto što će mi dignuti khm raspoloženje.

Francuski kalendar Dieux du Stade ili  Bogovi stadiona (link na službeni on-line dućan) objavljuje svake godine fotografije sportaša, uglavnom ragbijaša, ali i ostalih. Možda je suvišno reći, ali ultra homoerotični kalendar i DVD "Dieux du stade: Le making of du calendrier" sa strejt sportašima u glavnim ulogama (barem tako sami za sebe kažu) svake godine s nestrpljenjem očekuju gejevi sa svih strana svijeta. Navodno niti žene nisu imune. Kako god, za mene su ovo među najseksipilnijim fotografijama uopće i vrijede svaki kb utrošenog prostora u ovom  dugačkom postu. Ništa manje nisu seksi niti DVD-ovi sa snimanja, možda još i više...

Kalendar za 2010. godinu je objavljen prije kojih mjesec dana, te mislim da i za njega vrijedi "All I want for Christmas is...". Samo ne znam gdje bih ga stavio. Ne zbog kućnog ljubimca, zna on da ja samo gledam, ali ne diram. Mislim da bih ga mogao staviti pod jastuk. Za ljepše snove.

Evo kratkog pogleda u "Dieux du stade: Le making of du calendrier 2010, a valjda bu se posle mogel negde skinut, ne? Stvarno je to pravi La Vie en Rose.



A odmah potom i braća Thom i Max Evans iz izdanja za 2010.g., rođeni u Zimbabveu, a igraju ragbi u Škotskoj. Onak, ajde, mogu proći. Ipak, pravi klipovi su na kraju ovog posta!


Slijede sabrana djela Dieux du Stade po mom izboru.

2010.








Juan Manuel Leguizamón, Argentinac, igra ragbi u Francuskoj. Gdje ih samo nalaze? Na stadionu? Trebao bih i ja početi hodati po stadionima...


2009.








 2008.





2007.


Yann Morand-Bruyard, francuski ragbijaš. Riječi su možda suvišne kad je Yann u pitanju...Možda je dovoljno samo... "ultra"?







Gonzalo Canale, argentinski ragbijaš. Ne znam jeste li primjetili, ali ima jaaako puno ultra zgodnih Argentinaca. Valjda je u pitanju kombinacija talijansko (60% stanovništva)-španjolsko-francusko-njemačko-skandinavsko-irsko-grčko-slavenskih korijena? Pokupili su najbolje od svih.








2007. godina je definitivno godina najboljeg "Making of..." videa. Zapravo to je ujedno i jedini kojeg sam odgledao u cijelost, pa je zbog toga automatski i najbolji.  Sjećam se, prije možda tri godine, šaltam po programima na tv-u u neko gluho doba noća, kad na Fashion TV-u naletim na neki prilog o zgodnim golim frajerima koji se namještaju u napaljujućim pozama fotografima koji ih snimaju. Šaltajući programima, Fashion TV me obižno privuče 3-4 sekunde, ali ovaj put sam se zadržao čitavih 5 minuta, koliko je prilog trajao. To mi je bilo dovoljno da mi se krvne žile prošire. Naravno da sam pohitao na sveznajući internet ne bih li uspio pronaći još koju minuticu napaljujućih scena. Moja pretraga je bila uspješna, te sam uspio pronaći cijeli dugometražni DVD uradak. 
Dolje u postu je nekoliko klipova iz 2007. godine, a među njima i onaj od Škota
Sean Lamonta (na slici iznad). Sean mi je, ma... Šiparica je slaba riječ za mene kada je Sean u pitanju. Svakako pogledajte klip. Ima tamo u tom klipu jedan ultra dobar klip, ali stvarno ultra, kad vam kažem...


2006.








2005.


Christophe Dominici, francuski ragbijaš.
Dolje u postu je ultra vrući video klip s ovim ultra vrućim mužjakom koji se pojavljuje u Dieux du Stade kalendarima skoro svake godine... Zapravo je klip prilično hladan, jadan Christophe... Ako ga treba zagrijati, gdje su predbilježbe?






2004.

Frédéric Deltour, džudaš i Mister Francuske 2003.
Možda i najseksipilnija fotografija, ako ne svih vremena i u cijelom svemiru, onda barem u Dieux du Stade. Kako li se tek samo bori u džudu? I tko je zapravo bio sretnik koji je imao težak zadatak postaviti tu mokru plahtu baš na pravo mjesto? Nadam se da mu nisu platili, jer ja bih to obavio besplatno.









2003.





 2002.





2001.





U nastavku nešto za one koji preferiraju pokretne slike.

Sean Lamont Dieux du Stade:




Christophe Dominici - Dieux du Stade:




Geoffroy Messina - Dieux du Stade:




Mike James, Raphael Jechoux & Guillaume Labbe - Dieux du Stade:




Kayser, Lacroix, Penaud & Leonte - Dieux du Stade:



Making of Dieux du Stade 2007:






15 komentara:

Leona kaže...

Da li sam ja budala zato sto sam zensko i heteroseksualna?Da li samnom nesto nije u redu?Da li gay-muskarci mene kao takvu(zensko,heteroseksualna)smatraju...ne znam kako...?Da li sam ja u krivu?Da li zapravo svi muskarci treba da budu gay?

justsomeone kaže...

što reći nego: Man, I love this blog :)

A ova Leona je malo napušena...

tdw kaže...

Sramotno... upravo onako kako volimo! ;-)

Jonasy kaže...

Hej Leona, nemoj se ništa brinuti, sve je s tobom u redu. Ne mogu govoriti u ime ostalih, ali to je moje mišljenje. Biti hetero je sasvim OK. Ne znam što te uopće potaklo na tako crna razmišljanja.
A što se muškaraca tiče, naravno da ne trebaju biti svi gej, to bi onda stvarno bilo pogubno za ljudski rod. Valjda treba biti baš ovako kako je sada i kako je vjerojatno oduvijek i bilo, mislim na postotke. A zašto je to tako, to je izvan našeg opsega razumijevanja.

Anonimno kaže...

Jucer na fashion tv.prikazivali snimanje kalendara...mmmmmm :))

survivor kaže...

Aaaaaaaaaaa fotke su mljac,nisam ovo trebao sa posla gledati, pola dana ću imati problem.

A vidim i kod tebe ima prolupanih..

Leona kaže...

Na takva razmisljanja me potaklo ono sto mi se desava u zivotu,pa citajuci tvoj blog,i razmisljajuci o svemu tome,stvarno se bojim da cu prolupati.

Leona kaže...

Nisam napusena Justsomeone.Bas sam straight.Nazalost?ili na srecu?

Justsomeone kaže...

Biti straight nije antonim napušenosti. Al s druge strane, možda si ipak u pravu. Možda su svi gejevi zapravo napušeni, a svi str8eri samo str8eri.... Nekad mi se čini da je zaista tako... Vidiš, vidiš, puno ti curo filozofije zboriš između redaka svojih :)

Šalu na stranu, svatko tko postavi pitanje "Da li sam ja budala zato što sam žensko i heteroseksualna? Da li sa mnom nešto nije u redu?" po meni spada u rubriku spam. A u najgorem slučaju, ako je pitanje ozbiljno postavljeno, onda u rubriku "pyscho-wackos" ili "some-good-fucking-weed"....

Unknown kaže...

Lijepi muškarci nema šta, ne vjerujem da su svi hetero, nema šanse... samo nebo zna s kim se sve blinkkkkkkkkk cenzura he he he...

Leona kaže...

Ma ne,ne,ne,ne,ne...Ne,Justsomeone.Totalno si pogresno razumio moje komentare,i pitanja...A ti si povrsan i imas predrasude ako me ocjenjujes kao "psycho-wackos" ili "some-good-fucking-weed"...

Glavca kaže...

Mi volimo sport i sportaše! :) I tebe, Jonasy! ;)

Jonasy kaže...

Hvala Glavca :-)

mauro kaže...

Kakav divan petak.Ponovo te otkrio :-)

Jonasy kaže...

Lijepo te je ponovno vidjeti, maurrrrroo :-). Iako, ne znam bih li se možda trebao ljutiti što si uopće i otišao...