Mržnja prema homoseksualcima

03 veljače 2007

Oduvijek sam se pitao od kuda dolazi tolika mržnja prema homoseksualcima. Da, baš mržnja, ne neodobravanje, ne netolerancija, nego baš mržnja zbog koje mnogi bivaju ili su bivani vrijeđani, pljuvani, zatvarani, mučeni, pretučeni i ubijeni.
Zašto bi mene moj susjed mrzio i dočekao navečer u tamnom haustoru i prebio me na mrtvo ime samo zbog toga što se ševim s frajerom? Hoću reći, kako ja to njega time ugrožavam? Malo sada banaliziram i da me netko krivo ne shvati, biti homoseksualac nije samo pitanje s kime se ševiš, nego je to i pitanje emocionalne povezanosti prema vlastitom spolu.
Nikada zapravo nisam našao konkretan odgovor. Uvijek su to neki neartikulirani argumenti tipa to je neprirodno, protivno prirodi, to je nenormalno, tome se protivi Biblija, pederi su zlastavljači djece (pedofili), to mi se gadi, to je grijeh, ne želim gledati kako se dva muškarca (ili žene) grle i ljube, iskvariti će nam našu djecu, homoseksualci su seksualni predatori i samo čekaju da mi se udvaraju i da mi ga zabiju, odvratni su tako feminizirani, ako pretučem pedera ispasti ću frajer u društvu...

Neprirodno - nije. Čim nas je priroda takvima stvorila, znači da smo prirodni.

Protivno prirodi - ovo moram priznati da ne razumijem. Pa što i ako je protivno prirodi? Hoće li svijet nestati ako se dva frajera poševe? Hoće li nastupiti smak svijeta? Sodoma i Gomora su uništene zbog škrtosti i nehumanosti svojih stanovnika, a ne zbog pedera. AIDS? AIDS ima veze sa seksualnim ponašanjem, a ne sa seksualnom orijentacijiom (tko ne razumije neka potraži po Internetu, ne da mi se ovdje na dugačko o tome). A možda ako se slučajno dva frajera poševe tada će i svi ostali muškarci shvatiti kako je popušiti kurac super i time izgubiti interes za ženski spol, te će nastupiti kraj ljudskog postojanja? Ne bih rekao. Postotak homoseksualaca je konstantan kroz cijelu povijest.

To je nenormalno - ali što je uopće normalno? I da li nenormalno nužno znači i loše? Nenormano je kada je netko izrazito pametan. Je li je to loše? Nenormalno je i kada netko zna napamet glavne gradove svih država svijeta. Zar je to loše? Nenormalno je i kada netko pretrči 100m za 9,77 sekundi. Je li i to loše? Nenormalno je i kada je netko izrazito lijep. Je li možda to loše? Nenormalno je i kada je netko sposoban sagraditi kulu od karata visoku jedan metar. Možda nije previše korisno, ali je li loše? Nenormalno je kada je netko izrazito glup. E to je stvarno loše! Ali opet to nije razlog da tu osobu zbog toga mrzimo. Nije on(a) kriv(a).

Protivi se Biblija - ona se protivi mnogim stvarima pa ljudi to svejedno rade. Krenimo samo od deset zapovijedi Božjih, dakle same osnove ili Biblija za početnike. Koliko ljudi uzalud spominje Boga (mnogi ga čak i psuju), lažu, kradu, varaju supružnike, a da ih se ipak ne premlaćuje na ulicama? Čak štoviše, mnogima je oženjeni muškarac koji šara okolo pravi jebač. Osim toga, bilo je puno razgovora na temu što Biblija kaže o homoseksualnosti. Na svaki citat u kojemu se homoseksualnost osuđuje, ima barem jedan koji ne osuđuje homoseksualnost.
Slično se može primjeniti i na sve ostale religije.

Pedofili - jednostavno nije točno. Sve ozbijne studije na tu temu pokazuju da je postotak homoseksualaca među pedofilima otprilike jednak postotku homoseksualaca među muškarcima. O lezbijkama, da i ne govorim.

To mi se gadi - je i? Tko tebe tjera da si guraš kurac u šupak? Sve je stvar ukusa.

To je grijeh - Što je uopće grijeh? Tko si ti da definiraš grijeh? Ako se misli pod onime što Biblija definira kao grijeh, pogledaj pod "Biblija". Po nekima je i seks prije braka grijeh.

Ne želim gledati kako se dva muškarca (ili žene) grle i ljube - svima nama se kod drugih štošta ne sviđa, ali to nije razlog da nekoga pretučemo.

Iskvariti će nam našu djecu - ne znam samo kako. Ako se misli na pedofile, pogledaj pod "pedofili". Ako se misli da će nagovoriti djecu da postanu pederi, e tu je onda greška. Peder si od rođenja ili nisi.

Homoseksualci su seksualni predatori i samo čekaju da mi se udvaraju i da mi ga zabiju - uvijek možeš reći: ne! Još nisam čuo za slučaj da je gay pretukao hetero tipa zato što mu ovaj potonji nije dao guze. To što ja nisam čuo, ne znači da nije istina, ali to onda spada u temu silovanja. Ne premlaćuju se nasumice heteroseksualci samo zato što je tamo neki heteroskesualni muškarac silovao ženu.

Odvratni su tako feminizirani - velika većina homoseksualca nisu feminizirani, ali uostalom i meni je štošta odvratno ili mi se ne sviđa, pa ne idem zbog toga mlatiti ljude okolo. Bit je u tome da homoseksualac nikoga ne ugrožava svojim postojanjem ili svojom feminiziranošću (ako je feminiziran).

Ako pretučem pedera ispasti ću frajer u društvu - a je ti neko društvo.

Istraživanja pokazuju da su homofobi obično ujedno i rasisti i ksenofobi. Dakle opet neke imaginarane mržnje premo nekome zato što je drugačiji, a da pravog razloga za tu mržnju nema.

Neki opet kažu da su homofobi zapravo pritajeni homoseksualci ili biseksualci koji na taj način nastoje potisnuti taj svoj, za njih, taman dio vlastite osobnosti. Siguran sam da to vrijedi za neke homofobe. Ali to nas opet dovodi na početak ove priče, a to je odakle tolika mržnja prema homoseksualcima? Zašto bi netko išao tući pedere zato što mu se ponekad digne na frajera, pa onda sam sebe zbog toga toliko mrzi? Zašto je tako strašna i sama pomisao, sumnja da bi se mogao mrknuti s frajerom?
U članku Američke udruge psihologa (link) stoji:
Meanwhile, researchers Peter S. Theodore of Rutgers University and Susan A. Basow, Ph.D., of Lafayette College, are presenting a study of 74 college males on the link between heterosexual masculinity and homophobia. They found that college-aged men in their late adolescence and early adult years "who define themselves and their masculinity according to societal standards, are likely to hold homophobic attitudes towards gay men as a means toward reconciling their own feelings of gender inadequacy." In other words, homophobia "may represent as much a reaction to the self as it does to gays, lesbians and bisexuals."
A da se radi o ozbiljnoj instituciji govori slijedeće:
The American Psychological Association (APA), in Washington, DC, is the largest scientific and professional organization representing psychology in the United States and is the world's largest association of psychologists. APA's membership includes more than 155,000 researchers, educators, clinicians, consultants and students. Through its divisions in 50 subfields of psychology and affiliations with 59 state, territorial and Canadian provincial associations, APA works to advance psychology as a science, as a profession and as a means of promoting human welfare.

I evo, i dalje nemam odgovor na svoje pitanje s početka.
Ima li netko drugi? Baš bi me zanimalo.

I na kraju samo da napomenem da sam se u ovom postu u prvom redu koncentrirao na muške homoseksualce. Sve se naravno može primjeniti i na lezbijke.
To napominjem da me netko ne optuži da sam ženomrzac. Eto opet jedna neargumentirana pretpostavka da su pederi ženomrsci. Pederi vole žene, jedino što se ne žele seksati s njima. Pa opće je poznato da pederi imaju žene za dobre frendice.

4 komentara:

Anonimno kaže...

Bok!Jako mi se sviđa tvoj blog i uglavnom sam sve pročitao. Samo tako naprijed, budem te stavio u favorites. :)
Pozdrav.

Jonasy kaže...

Hvala smogovac. Drago mi je da ti se sviđa. Hvala i na postavljanju u favorites. Woo-hoo :-)

Anonimno kaže...

kod štakora: kada je populacija premala,štakori postanu hiperseksualni,a kad je prevelika, povećan je postotak homoseksualnih i aseksualnih štakora. raste li postotak homoseksualnih ljudi ili su samo više eksponirani u zadnje vrijeme? jesmo li mi pederi odgovori zemlje na prevelik rast populacije naše vrste?
(inače ne čitam blogove,ali tvoj mi se stvarno sviđa.sviđaju mi se tvoja razmišljanja i objektivnost.ovih dana pokušavam skinuti cijeli dieux du stade.ako mi uspije,pokušat ću ti poslati.samo nastavi tako)

Jonasy kaže...

Mislim da smo više eksponirani u zadnje vriejme, ali ne samo mi, sve je više eksponirano. Naravno zahvaljujući medijima. Kakve su medije imali ljudi u prošlosti (recimo prije 100, 200 godina) i gdje su uopće mogli saznati nešto o homoseksualnosti? Ili recimo o tome kakav je seksualni život štakora?
Skoro pa nigdje.
Mislim da su istraživanja pokazala da se postotatak homoseksualaca ne mijenja kroz povijest.
Ne znam za ostale homoseksualce, ali ja se nikako ne smatram odgovornim za rast ljudske populacije. Gotovo je pa sigurno da neću imati potomke. :-)
A što se tiče dieuxa, skinuo sam ja toga većinu, ali mi ne šljaka... Javi ako tebi bude radilo.
I na kraju - hvala na pohvalama i podršci.