Crkva i homoseksualnost

02 travnja 2007

Malo da se uozbiljim, evo tri ozbiljna i, po mom mišljenju, važna posta. Radi se o odnosu crkve prema homoseksualcima, te što zapravo Biblija govori o homoseksualnosti. Zašto tri? Međusobno se nadopunjuju, ponegdje i preklapaju i ponavljaju. No ponavljanje je majka znanja.

Čini se da je protivnicima homoseksualca Biblija glavni izvor napada na njih i vrhunski dokaz da je homoseksualnost nešto odvratno, grozno, nešto protiv čega se treba boriti. U prilog tvrdnji da je krščanstvo, a ne neki "prirodni zakoni", izvor takvog negativnog stava šire društvene zajednice, govori podatak da se ta silna mržnja prema homoseksualcima dogodila tek pojavom krščanstva i to tek nakon 12 stoljeća njegova postojanja.

Da su ti isti ljudi, koji toliko vole citirati Bibliju, a u stvari ju ne razumiju, potpuno u krivu mislim da će pokazati donja tri posta. Vjerojatno Bibliju mnogi među njima nisu niti pročitali. Nisam niti ja, osim skraćene verzije, ali sam se barem potrudio nešto više saznati na web-u. Takvi ljudi jednostavno izvlače pojedine citate koje su negdje pročitali i bez ikakvih argumenata interpretiraju ih na svoj način.

Kako nisam ni sam ekspert za Bibliju, preveo sam dva članka osoba koji se nešto bolje razumiju. Istina, oba dva su homoseksualci, ali zašto bi to trebalo značiti da su pristrani? Pa kome će biti više u interesu ukazati na nepravdu i krivo tumačenje Biblije, tko će si u tome dati najviše truda, nego oni koji su takvim tumačenjima najviše pogođeni? Ali svejedno dopuštam da su oni možda bili pristrani, možda i oni tumače Bibliju na krivi način. Ako ništa drugo, ovi će članci pokazati da se Biblija može tumačiti na više načina. A to je također bitno.

Tome sam dodao još jedan članak s izdvojenim citatima iz Biblije, te zapažanjima i komentarima na njih.

Iako si nikako ne umišljam da ovaj moj blog išta znači, nadam se da će ove članke ipak netko pročitati. Možda nije najsretnije rješenje ovakve teme stavljati između postova o jebanju i drkanju, ali to je moj život. I jebanje i drkanje i (potencijalna) osuda zbog onoga tko sam i što sam.

Nadam se da će možda netko za mrvicu promijeniti mišljenje ili da će se barem zamisliti i samostalno pogledati što to zapravo Biblija kaže o homoseksualcima.

0 komentara: