Pazite što mislite

14 travnja 2007

Već sam se X puta osvjedočio da treba paziti što se radi, govori, misli, pa čak samo i pomisli. Kao bumerang sve se to zna vratiti. Evo maloprije što mi se dogodilo. Nisu bile u pitanju nikakve zle ili pakosne misli. Za divno čudo nisu bile u pitanju ni bludne misli, što je stvarno čudno za mene.

Cijeli dan mi je bila ludnica. Dođem kući kasno, čeka me gotova večera i to još riba (moj dragi ne voli ribu, ali zna da ju ja volim, pa me ponekad iznenadi), sve divno i krasno, izvalio se pred TV, kao i obično živa dosada od programa, i rekoh konačno da malo prelistam novine. I tek u novinama pročitam da je danas petak 13. Pomislih, tu je sada kvaka, evo još jedan petak 13. prošao, a meni se ništa loše nije dogodilo. Nisam (previše) praznovjeran i ne zamaram se takvim stvarima. Brzo sam zaboravio što sam pomislio i sjednem za kompjuter. Malo sam i ogladnio, ipak riba nije šnicla, i rekoh bolje da si uzmem jogurt nego da se sada ovako kasno prežderem.

Upalim komp u mraku sobe i uhvatim flašu jogurta da ju protresem. I još ono zadnje sekunde prije nego sam počeo tresti pomislim, ma nisam ju već otvorio, ne sjećam se da sam tresao bocu. Naravno krivo. Boca jogurta je već bila otvorena, čep maknut i možete misliti što se dogodilo. Jogurta po ekranu, po meni, po stolici, po tepihu, po parketu, po mišu, a najgore od svega i po tastaturi. Izgledalo je kao da su upravo završile divlje orgije napaljenih snažnih, dlakavih, mužjaka koji su posvršavali po pola sobe, a ja u sred svega toga. Evo, rekao sam vam da ne mogu bez bludnih misli.

I ništa, zadnjih sat vremena sam čistio sobu i sebe, skidao tipke tastature i skidao jogurt s njih i sa same tastature... Na svu sreću, kako vidite, tastatura i dalje radi. Malo me ""razmak" zajebava i kao da nekako sve sporije radi, ali bude valjda poslužio dok ne odem kupiti novu. Imam još par fleka po trenirci. Naravno, sutra će biti, opa, neko se malo zanio pred kompjuterom...

I još neka mi netko kaže da petak 13. ništa ne znači. Istina, ovo mi je prvo neugodno iskustvo s tim danom. Od sada ću morati biti oprezniji, ako je to uopće moguće. E da, morati ću biti još oprezniji o čemu razmišljam.

4 komentara:

Anonimno kaže...

He, he, he, kakvih ti problema imaš... Ma ne, šalim se... A šta češ, shit happens. Sumnjam da to ima prevelike veze s petkom trinaestim. Ja nisam do sad ni skužio da je bio petak trinaesti. Meni je taj dan bilo baš ludo i nezaboravno... he, he, he... LOL
BY: komentator

Anonimno kaže...

jao jao. grdo jonasy. ali to nije samo na petak13 nego svakodnevno, dok ti sve ide ok a onda moraš onak - nekak - nekaj spomenuti tek - tolko i evo ti sranja. ak me kužiš kaj mislim? ono znaš, dok ti neko veli; ne copraj. i baš ti se onda ,to, dogodi. žišku?
varaždinec(26) ;)

Anonimno kaže...

Ja sam sretno doputovao u grad u petak. I baš mi je lijepo prošao i ovaj petak 13. Danas sam malo tužan, jer je noćas 1912. potonuo Titanik. Na njemu je bilo i ljudi iz mojih krajeva. Pošto sam nedavno čitao knjigu i svjedočanstva preživjelih, to me prilično uzdrmalo. Puno više od onog kenjkavog filma.

Jonasy kaže...

Ajde, bar nekome da je petak 13. dobro prošao.