Kuhajte sa mnom: tijesto s piletinom + desert

03 travnja 2007

Kod nas obično moj dragi kuha. On je više za konkretnu, tešku hranu (sarme, grah, kelj, zelje, šnicle, špek, kobase i sl.). Nemam ni ja ništa protiv toga, svežder sam, ali ponekad mi je baš gušt pojesti nešto malo lakše, s mirisom ljeta i mediterana. Obično se radi o kakvoj tjestenini. Nažalost, kada tako nešto poželim imam samo dvije opcije: ili otići van ili si sam skuhati.

Kako dolazi proljeće, a nadam se skoro i ljeto, evo jednog od omiljenih recepata vašeg omiljenog golog kuhara (mene). Iako u životu preferiram pastuhe u odnosu na piletinu (wink), u receptu je jedan od sastojaka upravo piletina. Malo za promjenu.

Dakle, kupite pileća prsa, odstranite kožu i prerežete ih po dužini na pola. Rukama ih dobro uvaljajte u Vegetu, tako da budu začinjena s obje strane.
U posudu stavite malo vode (cca 1cm) i zagrijte dok ne počne kuhati. Ubacite začinjena pileća prsa i kuhajte ih na laganoj vatri 5 minuta s jedne i 5 minuta s druge strane, tako da više ne budu krvava. Izvadite prsa van i narežite ih na kockice.

Narežite na kockice jednu svježu papriku i jedan paradajz. Paradajzu prvo odstranite kožu. Kožu ćete najlakše oguliti ako cijeli paradajz prvo uronite u vruću vodu na 15-tak sekundi. Usitnite dva-tri češnja češnjaka i sitno nasjeckajte jedan srednje veliki luk.

Zagrijte u posudi malo maslinovog ulja i stavite luk da se poprži minutu-dvije. Dodajte narezanu papriku i miješajte. Nakon par minuta, nakon što paprika dobije malo boju, dodajte narezani paradajz. Nakon što sve zajedno krčka koju minutu, usipajte nešto pasiranog paradajza iz tetrapaka. Možete dodati i malo vode. Koliko ćete dodati pasirnaog paradajza i vode ovisi o tome volite li više ili manje umaka (ja volim više). Začinite sa soli, malo origana i ružmarina, a može i zrnce bosiljka. Pustite da sve još malo prokuha, pa dodajte kockice piletine i nastavite lagano kuhati još kojih 10-15 minuta. Pred kraj dodajte usitnjeni češnjak, malo bijelog vina i papar.

Skuhajte neko tijesto, pužiće, svrdla ili nešto slično. U tanjuru preko tijesta prelijte umak i dobar tek. Možete sve dodatno posipati s naribanim parmezanom.

Obično uz ovo jelo volim pripremiti i zelenu salatu s maslinovim uljem i malo nasjeckanog češnjaka.

Jelo je vrlo lagano, nećete si opteretiti želudac. Za desert preporučam žestoki seks. Savjet: skuhajte malo više, jer taman nakon tih nekoliko minuta seksanja, opet ćete ogladniti. Isprobano.

6 komentara:

Anonimno kaže...

mmm, jonasy. daj si više put tak nekaj lagano kuhaj.
ja također volim grah, sarmu, ... i ostala teška jela, ali više bi pažnje posvetil laganoj hrani; ovo tvoje npr., salate, puno povrća itd. ne izuzimam meso od tud, ali u manjim količinama.
jaj kak bi si mi kuhali..
super post, samo da bu više takvih!
pozzzz....mmmmmmmm!
varaždinec(26) ;)

Jonasy kaže...

Bih ja češće, ali mi je lijeno. Radije prepuštam kuhaču kućnom ljubimcu. Istina, obično ja moram oprati suđe, što je još i gore od kuhanja.
Uvijek me nasmiju tvoji komentari, "kak bi si mi kuhali", hehehe.

T.A.D. kaže...

odlican recept, probao sma ga prije koju sedmicu, i tek evo sad vidim da preporucujes isto...

ukusno njam njam...

Jonasy kaže...

Ja to već godinama pravim, negdje sam na internetu skinuo recept. Relativno brzo i fino.

NShappy kaže...

sasvim slucajno, juce sam pravio nesto slicno. doduse, improvizacija je majka, pa sam umesto luka koristio praziluk, a umesto soka iz tetrapaka, neku mesavinu soja sosa, belog luka i pindjura (samo malo, tek tek, da bude gusce)... uh, razvalio sam se...

Jonasy kaže...

I ja također gotovo nikada ne napravim isto jelo, po istom receptu. Uvijek nešto promijenim, dodam, oduzmem, nekad bude bolje, nekad lošije i nikada se ne mogu sjetiti što sam to stavio prošli puta zbog čega je nešto bilo posebno fino.
Morao sam na google provjeriti što je to pinđur :-).