Umočih jaja

29 travnja 2007



Za mene je ljeto počelo. Ovaj vikend sam prvi puta umočio jaja u more i izložio dupe sunčevim zrakama. Ja sam zakleti nudista. Jedna od mojih omiljenih stvari uopće je izležavati se gol na plaži. Nevjerojatno je koliku razliku čini taj mali komadičak tekstila – kupaće gače. Za mene kupanje/sunčanje s kupaćim gačama i bez njih je nebo i zemlja. Potpuno drugi osjećaj. Možda će nekome zvučiti glupo, ali to je zaista neki poseban osjećaj slobode, povezanosti s prirodom, morem... Kada sam gol u moru, u potpunosti osjećam dodir vode po svakom centimetru moju kože. Isto je i sa sunčanjem. Zrake sunca koje miluju muda i sve ostale dijelove tijela... Dođe mi da dam otkaz i odem na neku plažu dok ne spiskam sve novce.

More je još prilično hladno, ali ne i neizdrživo. Taman da se baciš, zaplivaš par zamahaja i izađeš van (dok ti se kurac još ne skvrči na veličinu taman za podsmjeh ostalim kupačima). Ali kako je sunce već prilično jako, tim je još bolji osjećaj kada izađeš iz vode.

Počeli su i turisti dolaziti. Bilo je puno slovenaca, valjda je i njima produženi vikend, ali i dosta talijana, njemaca, poljaka... Na plaži nije bilo puno ljudi, što meni i odgovara. Barem se možeš smjestiti na mjesto koje ti najbolje odgovara. Jedino su, po običaju, naši turistički radnici nespremno dočekali lijepo vrijeme. Plaža je bila neuređena, tuševi ne rade, smeće koje je more izbacilo još nitko nije pokupio, nisu čak postavljeni ni koševi za smeće... I mi bi onda dulju sezonu.

6 komentara:

Anonimno kaže...

divim se ljudima koji se tako pred svima mogu skinuti goli. ne znam. meni je to malo bed. neugodno mi je. ja radije imam svoje kupaće :D

Anonimno kaže...

i ja se volim kupati gol....osječaj je fantastičan....i općenito volim biti gol pa tako i spavam. Št ose tiće kupanja, nema toga tko bi me sad natjerao u more...ništa prije kolovoza :)

Anonimno kaže...

mmm.. obožavam biti gollll. a tek sunčanje i kupanje dok te sunce prži po svakom centimetru tijela, neopisiva ugoda. a o osjećaju slobode da ne pričam.
još da imaš nude piknik jonasy ha? znam, jedva si dočekal sezonu golicanja. jako sexy fotka!
pozz od varaždinca(26) ;)

Anonimno kaže...

obožavam se kupati gol, sunčati gol, šetati uz more gol!!! nešto lijepo i prirodno!! jonasy, jesi umočio već ove godine jaja? ne propuštaj dobre stvari!

Jonasy kaže...

Nisam još ove godine :-(

worky_96 kaže...

jel vam bude bed kad i ako vam se digne na nudistickoj?