Uskrs

05 travnja 2007

Uskrs je tu. Makar nije to ni blizu božičnog ludila, ovih dana sam po dućanima kupujući poklone za dječurliju što me okružuje. Ne moju, naravno.

Ma u biti, iako nisam neki veliki vjernik, dapače, čak bi mnogi rekli da sam i loš vjernik, volim te velike blagdane. Sviđa mi se ta cijela strka, uvijek isti jelovnik na stolu, sitni detalji koji ukrašavaju kuću, obitelj za istim stolom s istim blagdanskim stoljnjakom unazad 20 godina, ali još možda najviše od svega taj neki osjećaj tradicije, pomalo i pripadnosti nečemu, kada znaš da milijuni ljudi u svijetu tog dana slave isto, kao i milijuni i milijuni prije nas, kao oni kojih više nema, znani i neznani.

Spominjem tradiciju, pripadnost... možda malo čudno obzirom da sam gay, a mi pederi se, čini mi se, uvijek osjećamo nekako izolirani, izdvojeni, drugačiji, bez korjena, bez obzira koliko imali sređene živote ili obitelji.

Gledam moje prijatelje, oni imaju svoje obitelji, brige i radosti koje ja nikada neću okusiti. Ne mogu reći da im zavidim zbog toga ili da samog sebe žalim, dapače prilično sam zadovoljan svojim životom, ali jednostavno se osjećam kao da ne pripadam njihovom svijetu. Iako smo jako dobri frendovi, prijetelji od djetinjstva, kao da ih promatram iza nekog stakla.

Bez obzira što Uskrs u stvari znači ili ne znači, i ove godine mu se veselim. Veselim se mladom luku i šunki, veselim se radosnim osmjesima onih kojima ću nešto pokloniti.

Veselim se i bojanju pisanica. A opet s druge strane, možda ove godine napravim nešto drugačije, pa ofarbam neka druga jaja.

6 komentara:

Anonimno kaže...

da, lepo je imati osjećaj pripadnosti.
možeš ti imati i uskrs i božić i ..
a ako nisi zadovoljan sa sobom i nemaš nikog uz sebe, to sve skoro da i ne primječuješ. :(
ajde uživaj, te maštovito sa puno ljubavi pofarbaj jaja jonasy.
sretan uskrs tebi i tvom dragom! ;)
pozz, varaždinec(26) ;)

Tomo kaže...

Sve je OK dok nisi usamljen u farbanju jaja. Bilo kojih. ;) PozZ

Anonimno kaže...

znaš kaj jonasy?! baš sam skužil, nakon kaj si objavil 1. april - sku šalu, 2bgay je tu spiku objavil tj. napisal blog na tu temu. da bi nedugo nakon 1. aprila ti objasnil da si nas ,obmanul, ispod njegovog posta stvorila se opaska. hm...
hahahahah, :)))))))
to je samo moje opažanje ili dokaz da si popularan!
sretan uskrs! varaždinec(26) ;)

Jonasy kaže...

Bullet, na svu sreću nisam usamljen u farbanju jaja, pa čak i da jesam, to nije razlog za dramu. Znam jer sam dugo vremena bio usamljen, ali nisam dozvolio da me to uništava. Nakon kiše uvijek dođe sunce, ali mora se ipak i nešto sam napraviti, a ne prepustiti se i čekati da ti nešto padne s neba. I zato ne znam da li sam dobro razumio ono tužno lice u tvom postu Varaždinec, ali ako nisi sretan sa sobom, moraš nešto učiniti da bi postao sretniji. Samo pamet u glavu i nemoj nešto napraviti što i ja ne bih napravio :-).

A što se tiče tog posta na drugom blogu, vidio sam to prije par dana i pomislih, pa nije valjda to kod mene pročitao... Ne znam, možda je, možda nije, možda je slučajnost... nije bitno. I baš si mislim sada, morati ću staviti baš u sam post da je to šala, da se ljudi na zajebu, ne čitaju svi komentare, kad ponukan varaždincem odem tamo i vidim da je i on to već napravio.

Inače, ma kakvi popularan. Nisam niti to želim biti. Evo, Bulletproof je popularniji, a i ima ljepši blog :-).

Jonasy kaže...

I da, naravno, i od mene sretan Uskrs svima.

Anonimno kaže...

Hvala, sretan Uskrs i od mene.