Jedna od prednosti gay veze

19 travnja 2007

Gay veze imaju puno prednosti, i mana naravno, ali evo da se zadržim na prednostima odn. na jednoj od njih.

Jedna od prednosti je da možete zajednički komentirati druge muškarce tj. predmete seksualne požude i vas i vašeg partnera. To naravno vrijedi ako druga osoba u vezi nije opsesivno ljubomorna.
Na svu sreći moj partner i ja smo prilično sigurni u našu vezu i u vjernost drugoga, tako da tu nema problema. Opet naglašavam, mi samo pričamo, ne provodimo naše riječi u djela, barem što se ovoga tiče.

Pred njim se uopće ne ustručavam prokomentirati nekog zgodnog frajera i to onako, baš sa sočnim detaljima i prostaklucima. Nisam jednom rekao nešto tipa, “Uf što je ovaj tip dobar, ne bih mu se satima skidao s kurca”. Ili, “Kakva guzica, tako bih mu slasno zabio jezik u šupak”... Primjera ima bezbroj. Jesam droljac, ha?

On je već i oguglao na takve moje primjedbe, jer zna da je to čista zajebancija s moje strane. Priznajem da je on ipak umjereniji od mene. Iako i on komentira druge muškarce (ne baš toliko živopisno i strastveno kao ja), često primjetim da mu se netko sviđa tek po mimici njegovog tijela. Tek kada ga provociram i kažem da šta se zapiljio u nekoga (obično se radi o nekom liku na TV-u), on prizna da mu se lik sviđa. Evo nedavno su na slovenskom Kanalu A počeli s emitiranjem vijesti i on pilji li ga pilji u vijesti, iako ga prije toga što se dogodilo u Iraku ili Kaštel Suć(k)urcu, Družijanić, Milić i ostali ni najmanje nisu zanimali. Inače lik (Marko Potrč se zove, tu vam je i link na njegov site) stvarno nije loš (pogledaj sliku), onako, baš je šarmantan. Usta su mu savršena. Daleko od toga da se ne bih i ja s njim potrošio.

I tako ima još tu ponešto dobro u cijeloj priči. Konačno mogu u miru barem jedne vijesti pogledati, bez da mi otima daljinski iz ruku ili moljaka da prebacim na nešto drugo. Još da se na jednoj od televizija pojavi neki zgodni prezenter vremenske prognoze, ma gdje bi mi bio kraj. Taman kada Picek treba reći kakvo će biti vrijeme u iduća tri dana, on izgubi strpljenje i moram sakriti daljinski.

1 komentara:

Anonimno kaže...

da, ima neke čari u komentiranju drugih kad si u vezi. barem zabava ako ništ drugo.
..i on pilji li ga pilji u vijesti..
hehe, slatko.
pozz jonasy!
varaždinec(26) ;)