Muškarci koji paze na svoje tijelo

01 ožujka 2007

Vezano uz moj jedan raniji post, nekako sam sklon vjerovanju da su muškarci koji su skloni povećanoj pažnji u izgradnji svog tijela i općenito povećanoj pažnji prema svom izgledu, ujedno do neke mjere skloni i vlastitiom spolu.
Ne mora nužno značiti da su odmah homoseksualci, da netko ne bi pomislio "evo još jednog pedera koji misli da su svi muškarci pederi", ali mislim da je vjerojatno da takvi muškarci nisu baš 100% hetero.
Hetero muškarci obično nisu jako opterećeni svojim izgledom. Oni se, za razliku od žena, ne moraju puno lickati kako bi privukli osobe suprotnog spola. Žene nisu u tolikoj mjeri vizualni tipovi, pa je hetero muškarcima dovoljno da su pametni, uspješni, snažni, duhoviti, bogati, da fizički nisu potpuno odbojni i da ne smrde, i već će si naći partnericu po svojoj mjeri. Dakle ne moraju biti apoloni kako bi privukli osobe suprotnog spola.
Kod homoseksualaca je drugačije. Većini je na prvom mjestu izgled, pa tek onda sve ostalo. U tome su slični hetero muškarcima kojima se digne čim vide dobar par ženskih nogu, sisa ili čvrstu guzu.

Pa zašto su onda teretane pune macho frajera koji dižu utege pred ogledalima diveći se svom mišićavom tijelu? Neki su možda narcisoidni, neki su možda načuli da se ženama sviđa lijepo muško tijelo pa bi iskreno htjeli postati poželjniji suprotnom spolu, neki bi stvarno htjeli poboljšati svoje zdravstveno stanje, a neki opet primjećuju lijepa muška tijela svuda oko sebe, pa pomisle i ja bih želio biti takav.
E u tome je moja poanta. Takvi muškarci na ulici, na plaži, na televiziji ili u časopisu, primjete zgodnog muškarca, osjete neku sklonost ili privlačnost prema njemu i pomisle da bi i sami bili uspješniji kada bi tako izgledali. Pomisle, ovaj je frajer sexy, i ja želim biti takav. Kako može pomisliti za drugog muškarca da je sexy ako i sam u sebi nema zrnce sklonosti prema muškarcima? Ne treba on imati potajnu želju da se mrkne s nekim frajerom, ali mu možda ipak koji put pimpek doluta u misli na koju sekundu za vrijeme drkice ili sexa sa partnericom.
Ne mislim tu na muškarce koji su teškim radom uspjeli izgraditi svoja lijepa tijela. Na primjer sportašima lijepa tijela dolaze kao posljedica bavljenja sportom, nus pojava rekao bih. Isto tako i muškarcima kojima je posao fizičke prirode (ne moraju nužno kopati kanale). U ovom postu prvenstveno mislim na muškarce koji bez nekog posebnog cilja, osim da budu ljepši, a time i privlačniji, odlaze u teretanu.
Ne radi se samo o pumpanju mišića. Evo primjera kozje bradice. Zašto bi muškarac puštao kozju bradicu? Jednostavnije je ili pustiti cijelu bradu ili se svaki dan potpuno obrijati. Možda mu je njegova partnerica rekla da mu kozja bradica dobro stoji, ali možda se i njemu samom sviđa kako kozja bradica izgleda na drugim muškarcima? Evo mog primejra. Meni se sviđa kozja bradica. Nekim muškarcima ona zaista izvrsno stoji. I ja sam poželio pustiti bradicu. I jesam. Ne stoji mi :-(.
Ili dođe neka nova moda i evo pola grada nosi isto. Možda su im se na ulici svidjeli muškarci odjeveni na taj nači, pa su i sami poželjeli izgledati isto?

A možda sam ja ipak samo peder koji bi htio da su i svi ostali (zgodni) muškarci pederi, pa tražim kojekakva opravdanja za moje želje?
Možda sam i ja pod utjecajem općenitog društveno nametnutog stava da je pravi muškarac grub, da ne mari za svoj izgled, da nikako ne bi smio primjetiti drugog zgodnog muškarca, da ako se i samo pogleda u ogledalo da je odmah peder.
Možda je to ipak sve normalno i možda potpuno heteroseksualni muškarci imaju sposobnost primjećivanja muževnosti kod drugih muškaraca, jer takvi predstavljaju opasnost u otimanju njegove partnerice?
Možda su i str8 muškarci pokleknuli pod pritiskom masovne histerije medija oko zdravog i fit izgleda?

A možda ipak ima neke istine u mojoj tezi.

4 komentara:

Anonimno kaže...

nisi nigde u krivu. slažem se s tobom oko svega. totalno objektivno i ok zaključuješ!
pozzz, varaždinec(26) ;)

Jonasy kaže...

Šta i ti misliš da su svi dobri frajeri pederi? :-)

Anonimno kaže...

pa skoro da. ili su barem na neki način šareni.
več sam jenput dobil ,packe, zbog toga, a i bivši mi je rekel da nisu svi gay; ja sam rekel naravno, al za prokužiti osobu nisam tutlek, naprotiv. sve je u pogledu!
varaždinec(26) ;)

Anonimno kaže...

Ma ja sam za pročitat tipa totalno "tutlek"!
A štoću?! :(