Ljubav je ljubav

16 rujna 2007

... da se poslužim sloganom nedavne kampanje za promicanje prava homoseksualnih osoba. Mislim da nema osobe koju ovo što slijedi ne bi pogodilo ravno u srce. Pa tako i mene.

Njih dvoje su toliko različiti, da različitiji ne mogu biti. No unatoč tomu ljubav je našla svoj put.



Malog makao majmunčića, starog samo 12 tjedana, napustila je majka i bio je skoro na rubu umiranja kada su ga spasili i odveli u bolnicu za životinje na Neilingding otoku u provinciji Goangdong u Kini.

Fizičko zdravlje mu se ubrzo počelo popravljati, ali njega je mučila i neka druga, puno teža bol. Klonuti duh i bol usamljenosti. Sve dok se nije sprijateljio s bijelim golubom, također pacijentom u bolnici.Veterinari kaže da je majmunčić od tada jednostavno živnuo i ponovno dobio volju za životom. Ovaj neobičan par postao je nerazdvojan.

Još da mi je samo onaj zvučni efekt “aaaaaaaaaaa” iz Oprah Show-a, i ovaj post bi bio savršen.

I što bi rekla dobra stara Sade Adu, Everybody wants to live together. Why can't we be together?

Link.

9 komentara:

Tonique DeWeen kaže...

Evo jedno aaaaaaaaaaaaaaa...

Rezzy kaže...

da zbilja awwwwwww. ali baš u opri ti je bilo prije par dana kako se malo nilski konj koji je ostao u nekom uraganu bez majke navikao biti stalno uz gigantsku kornjaču staru preko 100 godina. preslatko nešto. trebao si to vidjeti:D

Jonasy kaže...

Mi smo inače oba dva suckeri za životinje, a pogotovo na njihovu patnju (to nas ipak ne smeta da jedemo njihovo meso, ali o tome možda nekom drugom prilikom).
Jedno vrijeme smo stalno piljili u Animal Planet. Bilo je puno tih aaaaaaaaaaa-ova.

Anonimno kaže...

ej bok,zbog tebe i tvojeg bloga nisam nista ucio zadnja 2 sata a trebao sam! Moram ti reci da je tvoj blog naaaajbolji sta sam citao u prosle 2 god! svaka ti cast stari,e da ako imas msn dodaj me techmen1@hotmail.com

Jonasy kaže...

Techmen, hvala puno, drago mi je da ti se sviđa.
Samo ti uči, neće moj blog nikuda pobjeći (nadam se).
Nemam msn, sorry.

Sretan_zaljubljen kaže...

Gledam evo ovu sliku po ne znam koji put i pokusavam da prokuzim sta je to zaista u svijesti ove dvije zivotinje, sta je to sto je zaista "izbrisalo" njihov prirodni zov da su jedno drugom ako ne neprijatelji onda barem "poznanici na distanci".
I kad mi onda kazu da su neke stvari normalne jer su "jednostavno propisane prirodom" (npr biti str8), a neke ne (biti gay)... Ocigledno svako pravilo ima svoje izuzetke.

Anonimno kaže...

hehe, čim sam videl fotku na postu odma sam izustil aaaaaaaa..
a onda pročitam da bi ti taj zvučni efekt trebal da post bude savršen.
world poultry, hehe, znam za to.
ali stvarno si pašu i pravi su par.
vjerujem da je njihova ljubav i prijateljstvo iskreno i duboko.
aaaaaaaaaa.. :)
varaždinec(26) ;)

Jonasy kaže...

Koliko aaaa-ova. :-) Ali fotka stvarno to zaslužuje.

Varaždinec, mi svi znamo da si ti romantičar u duši :-).

Jonasy kaže...

Techman, sada sam tek skužio ovo "svaka ti cast stari".

I resent that!

Inače, ide mi na živce ubacivanje engleskih riječi (što je prilično česta pojava na gay forumima), ali ponekad se ni ja ne mogu suzdržati.